کدام موتور آسانسور بهتر است

کدام موتور آسانسور بهتر است

این روز ها به خاطر تغییر سبک زندگی و آپارتمان نشین شدن افراد آسانسور ها نقش بسیار پر رنگی را در شهر های کوچک و بزرگ ایفا می کنند. به جرات می توان گفت که اکثر ساختمان هایی که تعداد طبقات آن ها از دو بالا تر می رود نیازمند آسانسور می شوند  خیلی از مواقع افراد به خاطر عدم آسانسور قید خریدن و یا اجاره کردن یک خانه را می زنند زیرا نمی توانند هر روز تعداد زیادی پله را بالا و پایین کنند البته اگر یک ساختمان آسانسور قدیمی و یا بی کیفیتی داشته باشد باز وضع همین است . ما امروز در شرکت آسانسور گلبام صنعت پارس این جا هستیم تا به شما بگوئیم که کدام موتور آسانسور بهتر است ؟ و یا این که بهترین موتور آسانسور در ایران کدام است. اگر مایل هستید که بیش تر با موتور های آسانسوری که در بازار موجود هستند آشنا شوید به هیچ عنوان این مقاله را از دست ندهید.

بهترین موتور آسانسور ایرانی

از آن جایی که این آسانسور ها به طور مستقیم با جان انسان ها در ارتباط است شما باید در هنگام انتخاب آن حواستان باشد که این آسانسور از بهترین قطعات تهیه شود . همان گونه که می دانید موتور آسانسور مهم ترین قطعه آن است پس شما حتما باید به دنبال بهترین موتور آسانسور باشید . لازم به ذکر است که یک موتور برای بهترین شدن باید یک سری ویژگی داشته باشد که ما به تمام آن ها رسیدگی می کنیم و خدمت شما عرض می کنیم که بهترین موتور آسانسور ایرانی کدام است. اما قبل از بهتر است به سراغ تعریفی ساده از موتور آسانسور برویم. همان گونه که پیش تر اشاره شد موتور ها قطعه های خیلی مهم و اساسی در آسانسور ها هستند که نیروی مورد نیاز جا به جایی را تامین می کنند و معمولا در مدل های ایرانی و خارجی و با کیفیت ها و هم چنین قیمت های متنوع وارد بازار می شوند. معمولا این موتور ها در دو نوع ساخته می شوند که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم.

  • موتور گیربکس
  • موتور گیرلسی

کدام موتور آسانسور بهتر است

ویژگی های موتور گیربکسی

این نوع موتور معمولا سرعت زیاد اما قدرت کمی دارد؛ نیرو های محرک از موتور به قرقره منتقل می شوند و زمانی که برق به موتور وصل می شود موتور در سیم پیچ می چرخد. لازم است بدانید که ابتدا چرخش میله و سپس دنده های گیربکسی به حرکت در می آیند و در آخر فلکه حرکت می کند و سیم بکسل بالابر را بالا می برد و به این شکل آسانسور بین طبقات مختلف حرکت می کند.

ویژگی های موتور گیرلسی

این نوع موتور به خاطر حجم و وزن کم تری که دارند خیلی در میان نصاب های آسانسور محبوب تر هستند زیرا به راحتی نصب می شوند. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که دور این موتور ها ۱۵۰ دور در دقیقه می باشد و به این صورت این نوع موتور ها صدای خیلی کمی هم دارند و به هیچ عنوان نیازی به روغن کاری ندارند. اگر از بهترین برند موتور آسانسور در ایران استفاده کنید قطعا تفاوت آن را در هنگام حرکت و توقف احساس می کنید و حرکت بسیار نرمی را خواهید داشت.

بهترین موتور آسانسور

اگر بخواهیم بهترین موتور آسانسور خارجی را به شما معرفی کنیم باید به موتور های ایتالیایی اشاره کنیم؛ این موتور ها جز بهترین و مرغوب ترین موتور ها هستند که طول عمر خیلی بالایی دارند. البته که کشور های دیگری هم چون آلمان ، چین، اسپانیا ، ترکیه و غیره نیز هستند که موتور های قدرتمند و با کیفیتی تولید می کنند اما سوال این جا است که کدام موتور آسانسور بهتر است؟ با ما همراه باشید تا یک سری به موتور های ایرانی بزنیم و بررسی کنیم که بهترین ها چه ویژگی دارند‌.

بهترین موتور آسانسور ایران کدام است

اگر به دنبال موتور های با کیفیت هستید حتما باید کشور سازنده ی آن توجه کنید و بررسی کنید که آیا این محصول کیفیت لازم را دارد یا خیر. موتور هایی هم چون فرشباف ، کوپل، الکو و بهران از جمله بهترین موتور های ایرانی هستند که با نمونه های خارجی برابری می کنند. البته باید اضافه کنیم قطعات بعضی از موتور ها ساخت ایران نیستند و تنها در ایران مونتاژ می شوند.

موتور فرشباف

از آن جایی که این موتور ها در کنار کیفیت قیمت بسیار مناسبی دارد و معمولا بین پیمانکار هایی که به دنبال یک موتور ارزان قیمت هستند بسیار محبوب هستند. موتور های فرشباف از موتور های خارجی هم چون سیکور،  ایتال و ساسی ساخته شده است و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

موتور آسانسور کوپل

در واقع برند کوپل نماینده ی برند سیکور ایتالیایی در ایران است که چندین سال است توانسته است نظر افراد زیادی را به محصولات خود جلب کند. کارخانه ی صنعتی مبارکه که در اصفهان وجود دارد موتور های مورد نظر را می سازد و با دریافت مجوز از وزارت صنعت توانسته است که سالانه مقدار زیادی موتور آسانسور تولید و روانه ی بازار کند.

موتور آسانسور الکو

برند الکو نیز هم چون برند فرشباف از برند هایی مثل ساسی و سیکور الهام گرفته است و موتور های خود را تولید کرده است. این آسانسور به خاطر گواهی نامه ی  ISO9001  نظر خیلی از شرکت های آسانسور ساز و پیمانکاران را به خود جلب کرده است و به جرات می توان گفت که بیش ترین میزان رضایت از موتور آسانسور نیز به همین برند بر می گردد.

قیمت موتور آسانسور چه قدر است

در رابطه با قیمت موتور آسانسور باید خدمتتان عرض کنیم از آن جایی که برند های مختلفی این موتور ها را تولید می کنند ما نمی توانیم در این بخش یک قیمت مشخص به شما اعلام کنیم اما باید بگوئیم که این قیمت این موتور ها به عوامل زیادی بستگی دارد. سرعت موتور بر ظرفیتی که دارد، میزان قدرتی که دارد و هم چنین میزان نیرویی که مصرف می کند به طور چشم گیری در قیمت گذاری موثر هستند و می توانند قیمت نهایی یک موتور را بالا و یا پایین ببرند.  اگر قصد خرید موتور های خارجی هم چون ایتالیایی را داشته باشید قطعا باید قیمت بیش تری بپردازید زیرا قیمت این موتور ها به دلار است و قیمت دلار نیز بالا است و علاوه بر آن هزینه ی حمل و نقل نیز به آن افزوده می شود پس اگر به سراغ نمونه های ایرانی بروید کاملا به صرفه تر است .

کدام موتور آسانسور بهتر است

 

خرید  بهترین موتور آسانسور

در گذشته ی نه چندان دور افراد برای خرید وسایلی هم چون موتور آسانسور باید به شهر های بزرگ سفر می کردند و چنان چه در شهری زندگی می کردند که موتور در آن پیدا می شد قطعا باید ساعت ها از وقت خود را در بازار تلف می کردند و این اتفاق وقت نیز قطعا کلی خستگی و هزینه به همراه داشت  اما خوشبختانه چند سالی است که با پیشرفت تکنولوژی شرایط فرق کرده است و افراد می تواند هر کجای ایران که باشند خرید کنند. دیگر لازم نیست برای خرید وسایل مورد نیاز مرخصی بگیرید و یا این که برنامه ی سفر خود را کنسل کنید شما حتی سر کار،  در کنار دوستان و یا در مسافرت می توانید به همراه تلفن همراه خود خرید کنید.

بی واسطه خرید کن

اگر مایل هستید که افراد واسطه و دلال را کوتاه کنید می توانید از طریق همین سایت خرید خود را ثبت کنید . از این طریق می توانید با قیمت مناسب تری با کیفیت ترین و بهترین موتور ها را در محل کار خود تحویل بگیرید پس تعلل را کنار بگذارید و همین حالا و از طریق همین سایت اقدام به خرید کنید و موتور مد نظر خود را به سبد خرید خود اضافه کنید و منتظر بمانید تا در اسرع وقت موتور آسانسور خود را تحویل بگیرید و با کمک آن بهترین کار را به مشتری تحویل دهید.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
0 نظرات

بدون نظر