ربات آسانسور ساز


به‌نظر شما یک شرکت آسانسور می‌تواند به ساخت‌وساز ساختمان‌های هوشمند کمک کند؟ شاید نه هر شرکت آسانسوری، اما شیندلر می‌تواند. روال ساخت‌وساز معمولا با نصب آسانسورها همراه است. نقطه عطف همین‌جاست، اینکه چگونه فناوری‌های مدرن، مثل مدلسازی اطلاعات ساخت و ربات‌های متحرک، ساخت‌وساز ساختمان‌های بلند هوشمند را برای همیشه تغییر خواهند داد.

 

نصب آسانسور یک فرایند بسیار سخت، خطرناک و مملو از کارهای تکراری است که به مهارت و دقت بسیار بالایی لازم دارد، خصوصا وقتی که نصب آسانسور در ساختمان‌های بلند مطرح است. شاید با پیشرفت علم رباتیک و هوش مصنوعی، چندان هم عجیب نباشد که ربات‌ها به صنعت آسانسور نیز یورش برده‌اند! سیستم رباتیک نصب آسانسور همین‌اکنون که هنوز به شهرهای هوشمند فیلم‌های علمی-تخیلی نرسیدیم- پا به عرصه وجود گذاشته است. این سیستم رباتیک کمک می‌کند که به‌طور خودکار بست‌ها دریل شوند؛ و البته درست حدس زدید: با کیفیت و دقت بسیار بیشتر از کارگران انسانی.

این سیستم پیشرو رباتیک توانسته با موفقیت، نصب‌ چندین آسانسور را انجام بدهد. اما غول تولیدکننده آسانسورهای دنیا، شیندلر، سردمدار چنین دستاوردی است.

مختصری از تاریخچه شیندلر

شیندلر در سال 1874 در سوئیس توسط روبرت شیندلر و ادوارد ویلیگر تاسیس شد. شیندلر در سال 1906 اولین شعبه شیندلر را در برلین آلمان تاسیس کرد. بعد از آن شرکت به‌طور پیوسته در سرتاسر اروپا گسترش پیدا کرد. در سال 1980 شیندلر اولین سرمایه‌گذاری مشترک صنعتی غرب با جمهوری خلق چین را انجام داد. هم‌زمان که اطلس در سال 1999 بر بازار برزیل سیطره یافت، شیندلر نیز در آمریکای جنوبی بازیگر اصلی بازار شد.

 

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
0 نظرات

بدون نظر