درب آسانسور یاران

شرکت بزرگ یاران یکی از بهترین و بزرگ ترین شرکت های تولید کننده درب های اتوماتیک، درب آسانسور یاران وگیربکس در ایران است. این شرکت فعالیت کاری خود را از دهه 70 شروع کرده است و در حال حاضر350 نفر پرسنل دارد.

کاتالوگ درب آسانسور یاران

شرکت یاران در سال1370 فعالیت خود را در زمینه، طراحی، نصب، مشاوره و ارائه خدمات پس از فروش انواع آسانسور راه اندازی شده است. این شرکت تمام تلاش خود را در این زمینه کرده است تا توانسته امروزه با صادرات، پیشرفت بسیار چشمگیری داشته باشد. از تولیدات این شرکت میتوان: درب های نیمه اتوماتیک در دو نوع تلسکوپی وسانترال در رنگ ها مختلف، استیل و شیشه ای و همچنین موتور گیربکس در دو نوع 5/5 و 7/5 کیلو وات را اشاره کرد.

هدف اصلی شرکت یاران این است که با استفاده از بهترین مواد اولیه بهترین کیفیت را در اختیار مصرف کننده قرار بدهد. امروزه بعد از دو دهه با استفاده از مدیران با تجربه و نیروی انسانی که دارای تجربه، مهارت و دانش کافی است؛ به بزرگترین شرکت در زمینه درب های آسانسور تبدیل شود. این شرکت رقیبی بزرگ برای شرکت های خارجی صادر کننده و شرکت های داخلی محسوب می شود.

درب آسانسور یاران

 

 

درب طبقات آسانسور یاران

یکی از دلایل مهم محبوبیت این شرکت تولید درب با قیمت مناسب است. یکی از تولیدات این شرکت تولید درب های اتوماتیک است که در انواع رنگ استیل و شیشه ای با حرکت نرم و اهسته تولید می شود. نکته مهم در انتخاب در ابعاد و اندازه آن است. ابعاد استاندار از سایز60 تا 120 سانتی متر است. وبا اتفاع 300سانتی متر تولید می شود. در ایران شرکت های زیادی برای تولید درب آسانسور تاسیس شده اند اما تعداد بسیار کمی در این عرصه موفق شده اند. شرکت یاران یکی از این شرکت های موفق شده در این زمینه است.

ابعاد درب آسانسور یاران

یکی از مهمترین بخش های یک آسانسور درب آن است؛ که بعلاوه داشتن زیبایی، باعث امنیت بیشتر هم می شود. درب باعث جلوگیری از سقوط در چاهک آسانسور می شود و از جان مسافران محافظت می کند، برای نصب درب آسانسور باید فردی کار بلد و مهار باشد، زیرا کمی بی دقتی در نصب باعث اتفاقی ناگوار می شود.

درب های آسانسور در رنگ ها و مدل های مختلفی ساخته می شود، برای انتخاب درب آسانسور ابعاد و اندازه آن بسیار مهم است؛ ابعاد آسانسور به میزان ارتفاع چاه آسانسور و تعیین اندازه دقیق درب ورودی آسانسور است. درب های آسانسور معمولا با ابعاد70، 80، 90، 100، 110، 120 سانتی متر طراحی می شود.

درب آسانسور یاران

برد درب آسانسور یاران

به کلید های که به واسطه آن میزان سرعت و تنظیم باز و بسته شدن درب انجام می شود را برد می گویند. از این بابت بسیار اهمیت دارد، برد درب آسانسور یاران  بر روی درب اتوماتیک و نیمه اتوماتیک نصب می شود. این برد ها دارای یکسان ضمانت و قابل تعویض هستند. برد یکی از قطعه های بسیار مهم در نصب در این مجموعه به حساب می آید.

لیست قیمت درب آسانسور یاران

قیمت های درب بستگی به نوع و اندازه های آن دارد؛ قیمت درب آسانسور تمام اتوماتیک تلسکوپی_ سلکوم پلاس با درب آسانسور تمام اتوماتیک سانترال بسیار فرق دارند؛ و درب های تمام اتوماتیک تلسکوپی و درب های تمام اتوماتیک سانترال نیز از نظر قیمت و کیفیت نیز با هم متفاوت هستند. لیست قیمت را با توجه به قطعات و اندازه ها تعیین می کنند.

کلام آخر

آسانسور یکی از بخش های مهم یک خانه به شمار می رود؛ بنابراین انتخاب یک آسانسور خوب هم باعث راحتی شما و هم از جان شما محافظت می کند. پس دقت در انتخاب بسیار مهم است.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
0 نظرات

بدون نظر