از کف تا بام با گلبام

طراحی و نصب

شركت گلبام صنعت پارس با بیش از ۱۰ سال سابقه و تجربه مفید و همگام با تكنولوژی روز دنیا مبادرت به طراحی و ساخت آسانسورهای مدرن اروپایی و با هدف اجرای كیفیت، ایمنی و زیبایی توام نموده است. برخی از مشخصه های مهم و قابل عرض آسانسورهایی كه این شركت افتخار ساخت و نصب آنها را داشته عبارتند از: نصب سیستم 3VF (سیستم دور متغیر ) با سرعت های بالا ، نصب موتورهای نسل جدید آسانسور GEARLESS (بدون گیر بكس) با راندمان بسیار بالا و مصرف حداقل انرژی (به دلیل عدم وجود سیستم مكانیكی گیر بكس)، ساخت كابینهای منحصر به فردی كه با نمونه های اروپایی وارداتی رقابت نموده و حتی در بسیاری از موارد به اذعان خود مشتریان و همكاران همتراز آنها می باشد.

خدمات وپشتیبانی

شرکت گلبام صنعت پارس همواره پشتیبان محصولات خود ودر کنار مشتریان گرامی بوده و در کوتاهترین زمان و با بالاترین استانداردهای فنی روز قادر به ارایه خدمات مختلف نظیرجنرال سرویس ونگهداری وعیب یابی،تغییرسیستم های قدیمی وفرسوده به سیستمهای جدید و روز دنیای آسانسور با ایمنی های بالای جهانی میباشد. انجام سرویس و نگهداری مناسب و به موقع باعث پیشگیری از بروز بسیاری از خرابیها و مشکلات حاد منجر به خسارات مالی و جانی میگردد. این خدمات طی برنامه منظم و بازدید وسرویس های دوره ای آسانسور می باشد.

بازسازی

همیشه قبل از بروز مشکل باید به فکر آن بود، به روز کردن و بهینه سازی سیستم های آسانسور ها میباشد ،که تابلو فرمان و متعلقات آن و قطعاتی که مربوط به ایمنی آسانسور است همواره باید قابل سرویس و نگهداری و خدمات باشد و در صورت فرسودگی یا خرابی،اقدام به تعویض و اصلاح مناسب گردد. بازسازی آسانسور حداقل  شامل موارد مذکور و در صورت تمایل جهت زیبا سازی ،تزئینات کابین،تغییر شاسی های احضار و طبقات کابین ،نور پردازی کابین و …… میباشد که این شرکت امکان انجام کلیه مواردمذکور را به بهترین نحو داراست و همواره یکی از شاخه های فعالیت خود را در این زمینه فعال نگه داشته است. شرکت  با داشتن نمونه های بیشماری از کابینهای تزئین شده و تغییر سیستم آسانسور میتواند انتخابی مطمئن برای شما باشد.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
0 نظرات

بدون نظر