درب سلکوم آسانسور

آیا برای شما هم زیبایی راه های ورودی ساختمان مهم است و برای شما نیز اولین چیز در خرید آسانسور علاوه بر زیبایی امنیت جانی سرنشینان آسانسور است؟ بهتر است با ما همراه باشید تا درباره درب آسانسور بالاخص درباره درب سلکوم آسانسور با یکدیگر گفتگو کنیم. .درب های آسانسور تاثیر زیادی در زیبایی ساختمان و ایمنی سرنشینان و همچنین ساکنین ساختمان دارد و بنابراین از اهمیت والایی برخوردار است. در درب های آسانسور اگر با کمی دقت نگاه کنید از دو نوع درب استفاده میشود.

۱- درب کابین که روی خود آسانسور نصب میشود

۲- دربی که در هر یک از طبقات باید مجزا نصب شود‌.

به طور کلی اگر بخواهیم به درب های آسانسور نگاه کنیم، سه نوع در داریم: لولایی، تلسکوپی و سانترال و اکثر درب ها به صورت سانترال و تلسکوپی است.

از جهت اتوماتیک بودن ما دو نوع آسانسور داریم یکی نیمه اتوماتیک که به علت غیراتوماتیک بودن درب طبقه و اتوماتیک بودن درب کابین، کل سیستم را نیمه اتوماتیک است؛ نوع دوم تمام اتوماتیک که یکی از موارد تاثیر گذار در طراحی و نصب در آسانسور میباشد و در ساختمان های که رفت آمد زیادی دارند، بسیار کاربردی میباشد. درب های آسانسور سلکوم با پنجاه دهه تجربه و کار گسترده تجاری در دنیا، یکی از بهترین و مفیدترین انتخاب ها برای شما عزیزان میباشد.

درب سلکوم آسانسور ترک و ایتالیایی و ایرانی

درب سلکوم آسانسور تمام اتوماتیک  بی اغراق یکی از بهترین سیستم های درب اتوماتیک دنیا با رعایت استاندارد های بین المللی میباشد.درب های آسانسور در ابتدا در ایتالیا در کارخانه تولیدی سلکوم که با نام تجاری ویتور تاسیس و فعالیت خود را شروع کرد.  و سپس این کارخانه تا اسپانیا نیز گسترش یافت و فعالیت خود را بیشتر کرد و همزمان با این کار شرکت های تجاری از اقصی نقاط جهان به بازار معرفی و در تولید درب سلکوم ایتالیایی مشارکت کردند. در آسیا و چین با تاسیس شرکت سوژو سلکوم این برند شروع به فعالیت کرد و انقدر گسترش پیدا کرد که سالانه به تولید بیش از ۶۵۰.۰۰۰ درب آسانسور در چین رسید.

درب سلکوم آسانسور

 

اما در کشور عزیزمان ایران، در چند دهه پیش با واردات این درب ها از کشور های دیگر نیاز کشور را رفع میکردند اما امروز با تلاش مهندسان و محققان ایرانیان نیز شروع به تولید درب آسانسور سلکوم در داخل کشور کرده اند و در این تولیدی ها اغلب از قطعات اصلی و اورجینال و یا اینکه از طراحی و ساخت درب های خارجی الهام گرفته و به صورت خود کفا قطعات را تولید میکنند.

قیمت درب سلکوم آسانسور

درب های تمام اتوماتیک آسانسور سلکوم به دلیل طراحی زیبا و همچنین کیفیت و طول عمر بالا مورد استقبال بالای کاربران قرار گرفته است و نسبت به سایر درب های موجود در بازار مشتریان وفادار زیادی دارد و با توجه به تمامی موارد ذکر شده قیمت بالاتری نیز دارد. درب های آسانسور تمام اتوماتیک سلکوم ترک به دلیل برابری کیفیتی و کارایی و همچنین درب آسانسور های اتوماتیک سلکوم ترک با طراحی منسجم و همچنین در تسریع عملکرد های در به دور از هرگونه اشتباه سیستماتیک تولید میشوند با نمونه ایتالیایی نسبت به نمونه های ایرانی از نظر قیمتی بیشتر است و برای اطلاع دقیق از انواع قیمت درب های سلکوم به کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

همانطور که در بالاتر گفتیم درب آسانسور ها تاثیر زیادی در زیبایی و ایمنی ساختمان دارد و نیازمند دقت لازم و همچنین توجه بالا در هنگام انتخاب میباشد. درب های تمام اتوماتیک آسانسور به دلیل طول عمر بالا و کیفیت مطلوب در بین کاربران و مشتریان بیشترین استقبال را همراه خود دارند و در میان تمامی درب های تمام اتوماتیک آسانسور این نوع از درب ها جایگاه خاص و ویژه ای برخوردار هستند .

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
0 نظرات

بدون نظر