درب تمام اتوماتیک تلسکوپی آسانسور

برای سهولت و بالا بردن سرعت در حین انجام کارها تکنولوژی به ساخت آسانسور و پیشرفت در این امر روی آورده است. درب تمام اتوماتیک تلسکوپی آسانسور و انواع آن ها موضوع مورد بحث ما می باشند که نیز به جهت زیبایی و سرعت باز و بسته شدن درب آسانسورها از مدل های متفاوتی استفاده می شود.

درب تمام اتوماتیک تلسکوپی آسانسور

درب های آسانسور در گذر زمان با تغییر همه چیز دست خوش تغییراتی شده است و ما در اینجا درب تمام اتوماتیک تلسکوپی آسانسور را مورد بررسی قرار می دهیم که این نوع از درب ها دارای روکش استیل می باشند که خود همین روکش استیل شامل: آینه دار نقره ای، خشن دار طلایی، آینه دار دودی و خشن دار مسی می باشند. جهت باز و بسته شدن این درب ها از سمت چپ، راست می باشند.

ارتفاع در نظر گرفته شده  210 سانتی متر تا 200 می باشد. عرض در نظر گرفته شده از 70 سانتی متر تا 120 سانتی متر می باشد. تعداد لته به کا ربرده شده 2 تا 3 لته است. برای معلولین و سالمندان بیشترین کاربرد را دارد. دراین نوع ازآسانسورها به علت آنکه لته ها برروی یکدیگر باز می شوند به طوری که یک لته با سرعت بالاتری نسب به لته دیگر باز و بسته می شوند.

درب آسانسور تلسکوپی

درب تمام اتوماتیک تلسکوپی آسانسور در بازار با نام درب کشویی آسانسور موجود می باشند. حالا چرا به این درب های آسانسور لقب تلسکوپی داده اند به علت آنکه لته های درب درکنار هم به طوری قرار گرفته و جمع شده اند که در هنگام استفاده درب آسانسور باز و بسته می نماید. این نوع از آسانسورهای در حیطه آسانسورهای مسافربری می باشند و از پرکاربردترین درب های دارای نیروی اتوماتیک قرار گرفته اند.

درب تمام اتوماتیک تلسکوپی آسانسور

 

قیمت درب آسانسور تلسکوپی

برای خرید و تهیه درب تمام اتوماتیک تلسکوپی آسانسور می توانید با اطمینان کامل از برندهای معروف و با سابقه در خشانی که تولید وعرضه این محصول را بر عهده دارند استفاده کنید. و با قیمتی مناسب بهترین نوع درب آسانسور تلسکوپی متناسب با مصرفی که دارید را انتخاب کنید. قیمت این درب با توجه به فاکتورهای مهمی تعیین میگردد که میتوان به برند تولید کننده، جنس درب، ابعاد و اندازه، نوسانات قیمت در بازار و … اشاره کرد. همچنین می توانید از قیمت درب تلسکوپی آسانسور یاران در سایت های به روز اطلاع کسب کنید.

درب کابین آسانسور تلسکوپی

در ساختار تشکیل دهنده آسانسورها قطعه درب آنان از قطعات مهم و ایمنی آسانسور ها تلقی می شوند. به علت آن مهم است که در زمانیکه آسانسور شروع به حرکت می کند از سقوط افراد به چاهک آسانسور جلوگیری شود. درب کابین آسانسور تلسکوپی دارای حرکتی نرم و بی صدا در هنگام باز و بسته شدن دارند. در طراحی درب کابین آسانسور تلسکوپی از اینکدر استفاده شده است و به همین علت از کیفیت حرکتی بالای برخوردار هستند. این محصول به رنگ کوره ای طراحی می شوند اما بنا بر نظر و سلیقه مشتریان درب های آسانسور را با ورق های استیل و نقره ای و طلایی تزیین کرده و روانه بازار می کنند.

انواع درب درب تمام اتوماتیک تلسکوپی آسانسور

پس متوجه شدیم جدا از جنبه تزیینی درب ها برای آسانسور جنبه ایمنی آن خیلی مهم و حیاتی می باشند به علت آنکه با کوچک ترین بی دقتی در آن با بالاترین ضررهای مالی و جانی مواجه می شویم. درب های آسانسور به تناسب با نوع کاربری و نوع اندازه بازشوی درب طبقات و متناسب با استاندار ها مورد طبقه بندی قرار می گیرند. در اینجا به انواع درب تلسکوپی آسانسورمی پردازیم.

  • لولایی: از پیچدگی کمتری برخوردار هستند و متناسب با آن از بخش های مختلف آن نیز کمتر می باشند. این نوع از درب های تلسکوپی آسانسور از قطعاتی شامل : لولاها، دیکتاتور، کنتاکت، دستگیره ، چارچوب، لته از قطعات تشکیل دهنده در ساختار درب ها از نوع لولایی می باشند.
  • درب اتوماتیک طبقه: این نوع از انواع درب تلسکوپی آسانسور از قطعاتی شامل : چارچوب، لته ها، سیل درب، کفشک ها، کنتاکت د رساختا راین نوع از درب مورد استفاده قرار می گیرند.
  • درب کابین: همه قطعات که در درب اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد به اضافه موتور سردری، درایو و قرقره ها و تسمه نیز از قطعات مصرفی در این نوع از درب های آسانسوری می باشند.

درب تمام اتوماتیک تلسکوپی آسانسور

درب های تلسکوپی آسانسور

همان طور که دانستیم درب های تلسکوپی آسانسور مدل های مختلفی دارند. درب های تلسکوپی همانند درب های سانترال از نوع اتوماتیک می باشند. اتوماتیک بودن چه مزیتی دارد باعث می شود در حین استفاده به صورت خودکار درب آسانسور باز و بسته شود. در این نوع از درب های تلسکوپی آسانسور لته ها به صورت تلسکوپی بر روی یکدیگر قرار گرفته اند. این نوع از درب ها از یک لنگه درب برخوردار هستند. یعنی درحین استفاده لنگه درتنها از یک طرف باز و یا بسته می شوند. بسته به نوع تعداد لته ها  که در این نوع از درب های آسانسور به کار گرفته می شود نام گذاری می شود.

کلام آخر

درب آسانسور از قطعات مهم در آسانسور می باشند. پس با انتخابی درست و مرغوب در خرید این قطعات می توانید از ضرر و زیان بعدی آن جلوگیری کنید. چه بهتر می باشد که از نمایندگی فروش این قطعات برای درب آسانسور خرید خود را از برند یاران که با نامی معتبر در این حوزه فعالیت می کنند انجام دهیم.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
0 نظرات

بدون نظر