درب آسانسور سینوسی

درب های آسانسور با توجه به داشتن بیشترین دوره گارانتی و خدمات بعد از فروش در میان رقبای خارجی و ایرانی خود در برند و مدل های فرماتک، سینوسی، اکودور و اتوبوسی عرضه وبه تولید رسیده اند. یکی از برند های پر کاربرد در صنعت آسانسورها درب های سینوسی می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با درب آسانسور سینوسی و چگونگی کارکرد آن ها آشنا کنیم.

درب سینوسی کابین آسانسور

درب های کابین سینوسی به دلیل عملکرد و کیفیت بالا انتخاب مناسبی است و در مکان های مناسب  کاربرد فراوانی دارد.

درب آسانسور سینوسی قسمت های زیادی از انواع و ابعاد را پوشش می دهند. از مهم ترین ویژگی های درب  های کابین سینوسی آسانسورها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • درب های استاندارد،که دارای قابلیت عرض بازشو از ۷۰ تا ۹۰ سانتی متر می باشد.
  • حرکت نرم و بدون صدای سیستم  تسمه ای و موتور DCموجود در آن
  • قابلیت تنظیم کردن جداگانه سرعت تند و کند
  • قابلیت تنظیم جداگانه سرعت بازشدن و بسته شدن درب ها
  • قابلیت تنظیم نیروی درب ها در زمان برخورد با مانع
  • حرکت آهسته در هنگام باز و بسته شدن درب ها

  تا اینجا با ویژگی های درب کابین سینوسی آسانسورها تا حدودی آشنا شدیم و در پایین امکاناتی که در این نوع درب وجود دارد را شرح می دهیم.

درب آسانسور سینوسی

 

  • این درب ها دارای روکش های استیل با خواص بالا هستند. که برای لته ها با طرح ها و رنگ های مختلف به کار می رود.
  • لته درب های شیشه ای، با چارچوب تمام استیل زنگ نزن که با ورق فولادی و با رنگ پودری ساخته شده اند.
  • تنوع داشتن در بین رنگ های پودری الکترواستاتیک به نوع انتخاب مشتری. مانند: استیل فولادی یا برنزی

درب سینوسی یاران

این نوع درب ها با استفاده از سیستم نرم افزارسینوسی یک حرکت آرام در هنگام باز و بسته شدن به تله های درب می دهد که این موجب شده نمای بسیار زیبایی از باز و بسته شدن درب به بیننده بدهد. از مزیت های دیگر این درب استفاده از فضای بسیار کم، ضخامت کم، عدم نیاز به داشتن (CAM) در باز کردن درب طبقات می باشد.

در ایران شرکت های زیادی به تولید درب آسانسور سینوسی اقدام کرده اند. که کیفیت هرکدام  نسبت به یک دیگرمی تواند بسیار متفاوت باشد. با توجه به بالا بودن سابقه ی درب های سینوسی یاران و استفاده از فناوری و تکنولوژی روز دنیا در شناخت نیازهای مشتریان و بهبود دادن در راستای سطح کیفیت، این درب ها به طور کامل ارتقا یافته است. و به یکی از پرفروش ترین درب های سینوسی در کشور تبدیل شده است.

درب طبقه سینوسی

این نوع از درب ها فقط در طبقه های آسانسور نصب  و قابل استفاده می باشند. و با در نظر گرفتن تعداد طبقه های آسانسور به درب نیاز داریم. تنوع مدل و کارایی  درب طبقه ها، معمولا از درب کابین بیشتر است. از همان زمان ساخت آسانسور  نیاز به وجود درب ها  برای طبقات احساس شده و به عنوان یک جز اصلی آسانسورشناخته شده است.

همان طور که می دانید درب طبقات شرایط  ایمنی را برای افرادی که وارد آسانسور می شوند در برابر سقوط به داخل چاه آسانسورجلوگیری می کند. این درب ها با داشتن فرمان های مشخص، باز یا بسته بودن درب را به تابلوهای فرمان که مرکز کنترل است ارسال می کند. درب های طبقه سینوسی در محل و مکان ورودی طبقات به کابین قرار می گیرند. در درب های طبقه سینوسی یک نوع دستگاه روی درب کابین قرار می گیرد که وظیفه آن باز و بسته کردن درب کابین و طبقه ها می باشد. اجزای تشکیل دهنده درب طبقه سینوسی شامل: چارچوب، لته ها، سیل درب، کفشک ها و… می باشد.

قیمت درب آسانسور سینوسی

درب های سینوسی دارای کیفیت بسیار بالا و همچنین شیک و مقاوم هستند. این درب های یکی از نوع پرطرفدارترین درب ها محسوب می شوند. قیمت این درب ها بستگی به ابعاد آن، نوع رنگ، نوع ورقه استفاده شده، ضخامت ورقه های چارچوب و قفل و عوامل دیگری بستگی دارد. هرچه مقدارعملکرد و کیفیت این درب ها بالا باشد مسلما در افزایش قیمت آن تاثیرگذار است. هرچه میزان ابعاد درب های سینوسی بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است.

همچنین در ساخت این درب ها از نوعی درز گیر و واشر استفاده شده است که منجر می شود از ورود گرد و خاک به داخل جلوگیری کند. این درب نسبت به درب های دیگر دارای قیمت مناسبی است.

درب آسانسور سینوسی

 

ابعاد درب آسانسور سینوسی

در نوع ساختن این درب ها باتوجه به نیازمشتری و کسی که درب را سفارش می دهد می تواند ابعاد و اندازه آن تفاوت بسیاری داشته باشد. این درب ها در سایزها و رنگ های دلخواه امکان پذیر بوده است. و همچنین در ساخت آن از بهترین  قطعات درجه یک و با کیفیت استفاده می شود. معمولا اندازه ابعاد چارچوب این درب ها از نظر ضخامت ۱۸ سانتی متر است. برای ساخت آن از ورق های فولادی استفاده می شود.

و معمولا  رویه آن ۱۰ میلی متر در نظر گرفته شده است. به علت ساختار اولیه مناسبی که دارند نسبت به درب های معمولی مقاوم تر می باشند. و همچنین دارای امنیت بسیار بالایی نیز هستند. این درب های زیبا و فوق العاده  در شرکت ها با انواع ابعاد مختلف تولید می شوند.    امکان ساخت ابعاد سفارشی در شرکت ها امکان پذیر است. زیرا ممکن است بسته به نوع محیط و فضا هرکسی یک ابعاد در نظر بگیرد و آن را سفارش دهد.

درب کابین سینوسی

از پرکاربردی ترین درب کابین آسانسور می توان به درب کابین سینوسی اشاره کرد. کابین های آسانسور برای جا به جایی مسافران به صورت ۴نفره ۵نفره  و بیشتر به تولید می رسد. متداول ترین آن ها معمولا ۴و۶نفره است. در هنگام ساخت آن ها باید دقت کرد تا محکم باشند.

از بخش های مهم کابین سینوسی آسانسور شامل دیواره ها، کف، سقف آسانسوراست که باید ساختار آن از لحاظ مکانیکی از استحکام لازم برخور دار باشد. نکته ای که در مورد کابین سینوسی آسانسوراهمیت بالایی دارد میزان مقاومت ومستحکم بودن کابین در مقابل نیروهای وارد شده در هنگام حرکت کابین می باشد.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
0 نظرات

بدون نظر