تعویض استیل کابین آسانسور

آسانسور یک سکوی باز یا بسته است که برای بلند کردن افراد یا حمل بار به طبقات بالای یک ساختمان استفاده می شود در واقع در ساختمان های تجاری و مسکونی آسانسورها از جمله تجهیزات مهم و ضروری ساختمان محسوب می شود.آسانسورها نقش بسیار مهمی در عملکردهای عملی و فضای داخلی ساختمان ها دارند و برای استفاده تجاری یا شخصی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.از طرفی داشتن یک کابین با فضای کارآمد یک ویژگی مورد تقاضا برای آن است. البته طراحی مناسب می تواند ظاهر ساختمان را به طور قابل ملاحظه ای بهبود بخشد و دسترسی را افزایش  و حتی ممکن است ارزش ملک شما را به مراتب افزایش  دهد. تعویض استیل کابین آسانسور نیز در نوسازی و بازسازی آن انجام می شود که با توجه به اهمیت این موضوع ما در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم.

اهمیت طراحی کابین آسانسور

آسانسور احتمالاً اولین چیزی است که بازدیدکننده هنگام ورود به ساختمان می بیند و مدتی را در یک فضا برای رسیدن به مقصد سپری می کنند.  از طرفی داشتن یک آسانسور با طراحی خوب به شما این امکان را می دهد که سبک مناسبی در آسانسور اعمال کنید و از طرفی در نگاه اول یک تاثیر عالی ایجاد کنید. طراحی مجدد آسانسور علاوه بر افزایش زیبایی شناسی، قابلیت هایی را از نظر کاربردی، راحتی و امنیت ارائه می دهد.

یک کابین آسانسور مدرن می تواند قابلیت جابه جایی را در بین طبقات ساختمان را با امنیت و راحتی بیشتر برای شما فراهم سازد البته یک آسانسور با طراحی خوب می تواند نسبت به آنچه انتظار می رود از نظر فضا کارآمد باشد. امنیت مانند سیستم های کنترل دسترسی از دیگر مزایای آسانسورهای مدرن است در واقع طراحی مجدد آسانسور می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند و در عین حال ارزش ملک شما را افزایش دهد.

تعویض استیل کابین آسانسور

نوسازی کابین استیل آسانسور

کابین آسانسور عموما از جنس های مختلفی ساخته شده است که نوع استیل کابین مقاومت بالاتری دارد. البته تعویض استیل کابین آسانسور نیز مانند سایر اجزای کابین اهمیت ویژه ای دارد که بر عملکرد و کارآمد بودن کابین نقش قابل توجهی دارد از طرفی به صرفه جویی در هزینه تعمیر و نگهداری نیز کمک می کند زیرا تمام قطعات قدیمی با قطعات جدید و مدرن جایگزین می شوند که آسانسور را برای مدت طولانی بدون مشکل نگه می دارد. البته نوسازی آسانسور مزایای زیادی دارد که عبارت اند از:

کاهش هزینه های انرژی

مدرن کردن آسانسور به شما در صرفه جویی در انرژی  و کاهش هزینه ها به میزان قابل توجهی کمک می کند.

کاهش نویز الکترومغناطیسی

نویز الکترومغناطیسی می تواند برای رایانه ها و شبکه های بی سیم مضر باشد در واقع هر چه میزان نویز بیشتر باشد میزان آسیب وارده نیز بیشتر است بنابراین مدرن کردن آسانسورها می تواند به حفظ این سر و صدا در یک سطح خاص کمک کند.

قابلیت اطمینان بهبود یافته

آسانسورهای قدیمی در طول سالهای متمادی دچار فرسودگی و خرابی می شوند  در واقع  آنها می توانند بین طبقات متوقف شوند، به طور کامل از کار بیفتند یا به طور موقت خراب شوند. با این وجود وقتی روی نوسازی آسانسور سرمایه گذاری می کنید، به راحتی می توانید مطمئن شوید که هیچ کدام از اینها اتفاق نمی افتد به این دلیل که شما قطعات فرسوده را برداشته و قطعات اصلی را جایگزین آن کردید.

کاهش تعمیر و نگهداری

نوسازی آسانسور مفید است به این دلیل که هر قطعه قدیمی با قطعات تازه جایگزین می شود  با این کار آسانسور برای مدت طولانی بدون مشکل باقی می ماند از طرفی موجب کاهش هزینه تعمیر و نگهداری نیز می شود.یکی از مهم‌ترین دلایلی که باید به سمت نوسازی آسانسور رفت، ارتقای ایمنی آسانسور با استانداردهای فعلی است در واقع هزینه ای که برای نوسازی آسانسور می پردازید در نهایت ارزش آن را دارد زیرا می توانید استانداردهای ایمنی آسانسور خود را بهبود ببخشید.

زیبایی

تعویض کابین استیل آسانسور در ظاهر آن تاثیر بسزایی دارد و موجب زیبا سازی ظاهر آسانسور نیز می شود.

انواع ورقه های استیل کابین

در کابین اسانسور از انواع ورقه های استیل کابین استفاده می شود که هر کدام با توجه به طرح و ضخامتی که دارند کاربرد متفاوتی نیز خواهند داشت.

ورق استیل براق

ورق استیل براق دارای ضخامتی حدود 7 دهم میل است که همین ضخامت کم آن موجب موج انداختن بر روی درب آسانسور می شود که البته اگر از نوع اینه ای باشد آن وضوح کاملا بر روی آن مشخص است

این مدل کابین استیل اگر چه از زیبایی و جذابیت بالایی برخوردار است اما نسبت به سایر ورق ها خش پذیر است به همین دلیل باید از آن مراقبت بیشتری کنید.

تعویض استیل کابین آسانسور

 

ورق استیل خشدار

همان طور که از نام این مدل از کابین اسانسور پیداست نسبت به سایر ورق های استیل خش پذیری متوسطی دارد البته ضخامت آن در حدود 6 دهم میلی است.

ورق استیل گندمی

این مدل از ورق کابین آسانسور حدود 5 دهم میلی ضخامت دارد از طرفی خش پذیری آن نسبت به سایر ورق های استیل کمتر است.اغلب از این مدل ورق بیشتر در کابین اسانسور ساختمان های تجاری و اداری استفاده می شود.

سخن پایانی

آسانسورها از جمله تجهیزات اصلی در ساختمان چند طبقه است که نگهداری از آن در طول سالیان استفاده از آن اهمیت بالایی دارد. کابین آسانسور جنس های متفاوتی دارد که اغلب برخی از آنها دارای کابین استیل هستند. البته کابین آسانسور با توجه به مدل ها و طرح های متنوعی که دارد به صورت ام دی اف و تمام استیل است که شامل سقف، دیواره ها و کف کابین می شود. از طرفی داشتن یک کابین با فضای کارآمد یک ویژگی مورد تقاضا برای آن است. البته طراحی مناسب می تواند ظاهر ساختمان را به طور قابل ملاحظه ای بهبود بخشد و دسترسی را افزایش  و حتی ممکن است ارزش ملک شما را به مراتب افزایش  دهد.

یکی از نکات مهم و ضروری در تعویض کابین استیل آسانسور این است که تعویض کابین توسط افراد ماهر و متخصص انجام شود به این دلیل که در صورت عدم توجه به این نکته اگر تعویض کابین استیل توسط افرلد غیر ماهر و کم تجربه انجام شود تعویض استیل کابین آسانسور به درستی انجام نخواهد شد و زیبایی آن و همچنین کارکرد آن دستخوش تغییرات منفی خواهد شد.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
0 نظرات

بدون نظر